Per Nadal : Regala Enoturisme Experiènces
Per Nadal moltes vegades no sabem què regalar.... i regalem el de sempre.
Per aquest motiu aquest any, hem pensat en combinar l'opció d'un regal tangible : com ampolla/es de Vi amb l'experència d'un dinar per a 2 persones a la Masia Can Cabús, així com una visita a un celler de la DO Alella.
Experiències Enoturístiques
VISITA A UN CELLER DO ALELLA+ DINAR A CAN CABUS
Nosaltres ens
encàrreguem de tot.
Obre els cinc sentits i prepara’t per gaudir del paisatge, les vistes, les aromes, els sabors, la pansa blanca, el terrer, el so i les sensacions que t’ofereix Alella.
Proposem una visita a un dels cellers d'Alella recomanats, on podràs descobrir el món del vi i degustar els productes al mateix celler.
Enoturisme i Enogastronomia per a tu !
Tambè fem VAL REGAL, per si vols regalar aquesta experiència
ALTA ALELLA
VISITA GUIADA ALTA ALELLA amb degustació de 4 vins + DINAR A CAN CABUS (Menú de Cap de setmana a la terrassa amb 2 copes de vi DO Alella-Roura, ampolla d'aigua i cafè) . Preu 55€ (Iva inclòs)
VISITA GUIADA ALTA ALELLA amb degustació de 4 vins + DINAR A CAN CABUS (Menú laborable a la terrassa amb 2 copes de vi DO Alella-Roura, ampolla d'aigua i cafè) . Preu 45€ (Iva inclòs)
CAN BOUQUET
VISITA GUIADA CAN BOUQUET amb degustació de 4 vins + DINAR A CAN CABUS (Menú de Cap de setmana a la terrassa amb 2 copes de vi DO Alella-Roura, ampolla d'aigua i cafè) .Preu 53€ (Iva inclòs)
VISITA GUIADA CAN BOUQUET amb degustació de 4 vins + DINAR A CAN CABUS (Menú laborable a la terrassa amb 2 copes de vi DO Alella-Roura, ampolla d'aigua i cafè) .Preu 43€ (Iva inclòs)
Fes la teva reserva: info@cancabus.es
93 540 7773